BEHANDLINGER

sten balanceVores hverdag stiller store krav til overskud og energi. Mange oplever er travl dag med utrolig mange påvirkninger, der alle stiller krav til overblik og overskud. Hver gang du ønsker at ændre vaner ( ryge/spise/job/mm) kræver det overskud. Derfor er det en god ide at hjælpe kroppen , når det kræves Har du allergi, migræne, depression eller står i en livs – krise. Sådanne symptomer er tegn på, at kroppen udsættes for en overbelastning af stress, som kræver en justering eller afbalancering.

Vi mennesker er en sammensat organisme. Hvis noget ikke fungerer som det skal, kommer der ubalancer. Resultatet er: sygdom, smerter, træthed og utilpashed.
En afbalancering af energisystemet med naturlige metoder, hvor der arbejdes med de virkelige årsager, får sædvanligvis symptomerne til at forsvinde.

Alternativ behandling på fremmarch
Siden 1987 er der sket en fordobling af antallet af personer, som søger alternativ behandling. Hvor 10% af den voksne, danske befolkning valgte alternativt i 1987, har tallet siden da været jævnt stigende. Tallet i 2010 var således på 55 %. Det svarer til ca. 3 mill. danskere.

Den mest populære form for alternativ behandling er de manipulative teknikker som massage og osteopati, men zoneterapi og akupunktur kommer flot ind som 2. mest benyttede terapiformer, som i 2010 blev brugt af ca. 24 %.

Den senest offentliggjort Sundheds- Sygelighedsundersøgelse fra Statens Institut for Folkesundhed kan du finde via dette link

nadaradfdzdanmark sygeforsikring

DEN LILLE KLINIK